№ 49 Ш.Уалиханов атындағы жалпы орта мектебінің мекен жайы – Түркістан облысы, Сайрам ауданы, Әсіларық ауылы, С.Сейфуллин көшесі №67 үй.
Мектеп ғимараты 2009 жылы салынған, жалпы ауданы 2600 шаршы метр, жобалық қуаттылығы 300 адам.
оқушылар саны:
Жалпы саны -499
0 – сыныпта – 16
1-4 сыныпта –193
5-9 сыныпта – 226
10-11 сыныпта – 64
Жалпы қызметкерлер саны: 97
74 – педагог қызметкерлер;
23- техникалық қызметші жұмыс атқарады.
Мектеп ұстаздарының сапалық құрамы:
1 мұғалім «Педагог-шебер»
11 мұғалім «Педагог- зерттеуші»,
20 мұғалім «Педагог- сарапшы»
13 мұғалім «Педагог-модератор»
4 мұғалім ІІ санат
23 мұғалім санатсыз жұмыс атқарады.
Техникалық қоры:
35 оқу кабинеті;
40 орындық асхана;
1 Физика кабинеті;
1 Биология кабинеті;
1 Медициналық қызмет көрсету кабинеті;
1 Информатика кабинеті;
1 Мультимедия кабинеті
1 АӘ және ТД кабинеті орналасқан;
Кітапхана туралы
Кітапхана ауданы – 60 шаршы метр
Оқу залы – 16 орын
Жалпы кітапхана қоры – 21438
Оқырман саны – 361
МЕКТЕП ӘКІМШІЛІГІ
– Білім беру ұйымдарын жетекшілік ететін мәселелері (кітапхана саласы ) бойынша әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады.
– Мектеп кітапхана саласы бойынша кітапханашылардың біліктілігін арттыруды болжайды және жоспарлайды.
– Мектеп кітапхана саласы бойынша оқушылармен және кітапханашылар арасында конкурсын, көрмелерін, жарыстарын өткізу бойынша тиісті құжаттамаларды ұйымдастырады және әзірлейді.
– Аудан мектептерінде өзін-өзі тану пәні бойынша: стандартқа сәйкес оқытылуын қамтамасыз етеді, әдістемелік көмек көрсетеді;
– педагог қызметкерлердің әдістемелік бірлестік жұмысын ұйымдастырады және үйлестіреді, дарынды балалармен жұмысын жандандыруды қамтамасыз етеді;
– үйірмелер ұйымдастырып, жоспарлы жұмыс істеуіне әдістемелік көмек ұйымдастырады, курсаралық кезеңдегі әдістемелік жұмыстың тиімділігін зерделейді,
– педагогтардың біліктілігін арттыруды болжайды және жоспарлайды;
– семинарлар, алдыңғы қатарлы тәжірибе мектебінің отырыстары, педагог қызметкерлердің конкурстары, олимпиадаларының оқыту әдістемелік құжаттамасын әзірлеу, рецензиялау және бекітуге дайындауды ұйымдастырады.
Өзбек тілі және әдебиеті пәні бойынша аудан педагогтерімен бірлесіп әдістемелік жұмысты ұйымдастырады, курсаралық кезеңдегі әдістемелік жұмыстың тиімділігін зерделейді.
Өзбек тілі және әдебиеті пәні бойынша педагогтердің біліктілігін арттыруды болжайды және жоспарлайды.
Өзбек тілі және әдебиеті пәні бойынша семинарлар, алдыңғы қатарлы тәжірибе мектебінің отырыстары, педагог қызметкерлердің конкурстары, олимпиадаларының оқыту- әдістемелік құжаттамасын (дидактикалық материалдар, жабдықтардың типтік тізбесі) әзірлеу, рецензиялау және бекітуге дайындауды ұйымдастырады.
Білім беру ұйымдарының басшылары мен педагог қызметкерлеріне оқу-әдістемелік және тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға консультативтік және практикалық көмек көрсетеді.
Өзбек тілі және әдебиеті пәні бойынша педагог қызметкерлердің әдістемелік бірлестік жұмысын ұйымдастырады және үйлестіреді.
Өз пәні бойынша дарынды балалармен жұмысын жандандыруды қамтамасыз етеді.
– Аудан мектептердегі педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтардың және әлеуметтік талдаушылардың жұмыстарын үйлестіреді, жетекшілік жасайды және әдістемелік көмек көрсетеді, қадағалайды;
– Аудан көлемінде психологияны практикалық қолдану мәселелері жөнінде педагог-психологтарға кеңес береді, педагог-психологтардың, ата-аналардың әлеуметтік психологиялық құзыретін арттыруға жәрдем етеді;
– Білім беру ұйымдарында педагог психологтардың п с и х о д и а г н о с т и к а л ы қ, к о н с у л ь т а ц и я л ы қ, ағартушылық-профилактикалық, т ү з е т у – д а м ы т у ш ы л ы қ, ә л е у м е т т і к – д и с п е т ч е р л і к б а ғ ы т т а р бойынша жұмыстарын жүргізу, ұйымдастыру, қадағалау;
– Аудан көлемінде білім алушылардың психикалық және әлеуметтік амандығын сақтауға бағытталған кәсіптік қызметін ұйымдастырады;
– Аудан көлемінде әлеуметтік дизадаптацияның пайда болуын, алдын алу іс-шараларын жүзеге асырады, психологиялық көмек көрсету жөнінде шаралар қабылдайды (психокоррекциялық сауықтыру және консультациялық);
– Аудан көлемінде білім алушыларға психологиялық қолдау көрсетуді жүзеге асырады, өмірлік және кәсіптік тағдырын өзі шешуінде де әр түрлі жағдайларда бағдарлануға олардың дайын болуын дамытуға жәрдем береді;
– Аудан көлемінде білім алушылардың жеке тұлғасы мен әлеуметтік мәселелерін шешуге педагогикалық ұжымын бағдарлау мақсатында психология-педагогикалық қорытынды шығарады және оны талдайды;
– Аудан көлемінде білім алушылардың жеке және жас ересектерін есепке ала отырып, білім беру қызметінің дамыту және түзету бағдарламаларын жоспарлауға және әзірлеуге қатысады;
– Мектепе дейінгі сала бойынша педагогтардың біліктілігін арттыруды болжайды және жоспарлайды.
– Педагогтердің, білім беру ұйымдары басшыларының мейлінше нәтижелі тәжірибелерін зерделейді, жүйелендіреді, топтастырады, мониторинг жүргізеді және таратады.
– Мектепке дейінгі сала бойынша тәрбиеленушілер конкурсын, көрмелерін,слеттерін, жарыстарын өткізу бойынша тиісті құжаттамаларды ұйымдастырады.
Технология, музыка, көркем еңбң, пәні бойынша аудан педагогтерімен бірлесіп әдістемелік жұмысты ұйымдастырады, курсаралық кезеңдегі әдістемелік жұмыстың тиімділігін зерделейді.
Технология, музыка, көркем еңбек, пәні бойынша педагогтердің біліктілігін арттыруды болжайды және жоспарлайды.
Музыка, көркем еңбек, пәні бойынша семинарлар, алдыңғы қатарлы тәжірибе мектебінің отырыстары, педагог қызметкерлердің конкурстары, олимпиадаларының оқыту- әдістемелік құжаттамасын (дидактикалық материалдар, жабдықтардың типтік тізбесі) әзірлеу, рецензиялау және бекітуге дайындауды ұйымдастырады.
Білім беру ұйымдарының басшылары мен педагог қызметкерлеріне оқу-әдістемелік және тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға консультативтік және практикалық көмек көрсетеді.
Музыка,көркем еңбек,пәндері бойынша педагог қызметкерлердің әдістемелік бірлестік жұмысын ұйымдастырады және үйлестіреді.
Өз пәні бойынша дарынды балалармен жұмысын жандандыруды қамтамасыз етеді.