Сабыр Рахимов атындағы жалпы орта мектебінің мекен жайы -Түркістан облысы,
Сайрам ауданы, Манкент ауылы, О.Құрбаналиев көшесі №2/3 үй.
Мектеп ғимараты 1973 жылы салынған, жалпы ауданы 2800 шаршы метр, жобалық
қуаттылығы 600 адам.
оқушылар саны:
Жалпы 1052
0 – сыныпта – 84
1-4 сыныпта –349
5-9 сыныпта – 483
10-11 сыныпта – 163
қызметкерлер саны:
147 – мұғалім;
41- техник қызметші жұмыс атқарады.
Мектеп ұстаздарының сапалық құрамы:
31 мұғалім педагог зерттеуші,
47 мұғалім педагог сарапшы,
26 мұғалім педагог-модератор,
1 мұғалім жоғары санатты,
9 мұғалім ІІ санатты
33 мұғалім санатсыз жұмыс атқарады.
Техникалық қоры:
48 оқу кабинеті;
100 орындық асхана;
1 Физика кабинеті;
1 Биология кабинеті;
1 Медицина кабинеті;
2 информатика кабинеті;
1 АӘД кабинеттері орналасқан;
1Мультимедия
Кітапхана туралы
Кітапхана ауданы – 60
Оқу залы – … қанша орын
Жалпы кітапхана қоры – 36895дана
Оқырман саны – 930
МЕКТЕП ӘКІМШІЛІГІ
– Білім беру ұйымдарын жетекшілік ететін мәселелері (кітапхана саласы ) бойынша әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады.
– Мектеп кітапхана саласы бойынша кітапханашылардың біліктілігін арттыруды болжайды және жоспарлайды.
– Мектеп кітапхана саласы бойынша оқушылармен және кітапханашылар арасында конкурсын, көрмелерін, жарыстарын өткізу бойынша тиісті құжаттамаларды ұйымдастырады және әзірлейді.
– Аудан мектептерінде өзін-өзі тану пәні бойынша: стандартқа сәйкес оқытылуын қамтамасыз етеді, әдістемелік көмек көрсетеді;
– педагог қызметкерлердің әдістемелік бірлестік жұмысын ұйымдастырады және үйлестіреді, дарынды балалармен жұмысын жандандыруды қамтамасыз етеді;
– үйірмелер ұйымдастырып, жоспарлы жұмыс істеуіне әдістемелік көмек ұйымдастырады, курсаралық кезеңдегі әдістемелік жұмыстың тиімділігін зерделейді,
– педагогтардың біліктілігін арттыруды болжайды және жоспарлайды;
– семинарлар, алдыңғы қатарлы тәжірибе мектебінің отырыстары, педагог қызметкерлердің конкурстары, олимпиадаларының оқыту әдістемелік құжаттамасын әзірлеу, рецензиялау және бекітуге дайындауды ұйымдастырады.
Өзбек тілі және әдебиеті пәні бойынша аудан педагогтерімен бірлесіп әдістемелік жұмысты ұйымдастырады, курсаралық кезеңдегі әдістемелік жұмыстың тиімділігін зерделейді.
Өзбек тілі және әдебиеті пәні бойынша педагогтердің біліктілігін арттыруды болжайды және жоспарлайды.
Өзбек тілі және әдебиеті пәні бойынша семинарлар, алдыңғы қатарлы тәжірибе мектебінің отырыстары, педагог қызметкерлердің конкурстары, олимпиадаларының оқыту- әдістемелік құжаттамасын (дидактикалық материалдар, жабдықтардың типтік тізбесі) әзірлеу, рецензиялау және бекітуге дайындауды ұйымдастырады.
Білім беру ұйымдарының басшылары мен педагог қызметкерлеріне оқу-әдістемелік және тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға консультативтік және практикалық көмек көрсетеді.
Өзбек тілі және әдебиеті пәні бойынша педагог қызметкерлердің әдістемелік бірлестік жұмысын ұйымдастырады және үйлестіреді.
Өз пәні бойынша дарынды балалармен жұмысын жандандыруды қамтамасыз етеді.
– Аудан мектептердегі педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтардың және әлеуметтік талдаушылардың жұмыстарын үйлестіреді, жетекшілік жасайды және әдістемелік көмек көрсетеді, қадағалайды;
– Аудан көлемінде психологияны практикалық қолдану мәселелері жөнінде педагог-психологтарға кеңес береді, педагог-психологтардың, ата-аналардың әлеуметтік психологиялық құзыретін арттыруға жәрдем етеді;
– Білім беру ұйымдарында педагог психологтардың п с и х о д и а г н о с т и к а л ы қ, к о н с у л ь т а ц и я л ы қ, ағартушылық-профилактикалық, т ү з е т у – д а м ы т у ш ы л ы қ, ә л е у м е т т і к – д и с п е т ч е р л і к б а ғ ы т т а р бойынша жұмыстарын жүргізу, ұйымдастыру, қадағалау;
– Аудан көлемінде білім алушылардың психикалық және әлеуметтік амандығын сақтауға бағытталған кәсіптік қызметін ұйымдастырады;
– Аудан көлемінде әлеуметтік дизадаптацияның пайда болуын, алдын алу іс-шараларын жүзеге асырады, психологиялық көмек көрсету жөнінде шаралар қабылдайды (психокоррекциялық сауықтыру және консультациялық);
– Аудан көлемінде білім алушыларға психологиялық қолдау көрсетуді жүзеге асырады, өмірлік және кәсіптік тағдырын өзі шешуінде де әр түрлі жағдайларда бағдарлануға олардың дайын болуын дамытуға жәрдем береді;
– Аудан көлемінде білім алушылардың жеке тұлғасы мен әлеуметтік мәселелерін шешуге педагогикалық ұжымын бағдарлау мақсатында психология-педагогикалық қорытынды шығарады және оны талдайды;
– Аудан көлемінде білім алушылардың жеке және жас ересектерін есепке ала отырып, білім беру қызметінің дамыту және түзету бағдарламаларын жоспарлауға және әзірлеуге қатысады;
– Мектепе дейінгі сала бойынша педагогтардың біліктілігін арттыруды болжайды және жоспарлайды.
– Педагогтердің, білім беру ұйымдары басшыларының мейлінше нәтижелі тәжірибелерін зерделейді, жүйелендіреді, топтастырады, мониторинг жүргізеді және таратады.
– Мектепке дейінгі сала бойынша тәрбиеленушілер конкурсын, көрмелерін,слеттерін, жарыстарын өткізу бойынша тиісті құжаттамаларды ұйымдастырады.
Технология, музыка, көркем еңбң, пәні бойынша аудан педагогтерімен бірлесіп әдістемелік жұмысты ұйымдастырады, курсаралық кезеңдегі әдістемелік жұмыстың тиімділігін зерделейді.
Технология, музыка, көркем еңбек, пәні бойынша педагогтердің біліктілігін арттыруды болжайды және жоспарлайды.
Музыка, көркем еңбек, пәні бойынша семинарлар, алдыңғы қатарлы тәжірибе мектебінің отырыстары, педагог қызметкерлердің конкурстары, олимпиадаларының оқыту- әдістемелік құжаттамасын (дидактикалық материалдар, жабдықтардың типтік тізбесі) әзірлеу, рецензиялау және бекітуге дайындауды ұйымдастырады.
Білім беру ұйымдарының басшылары мен педагог қызметкерлеріне оқу-әдістемелік және тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға консультативтік және практикалық көмек көрсетеді.
Музыка,көркем еңбек,пәндері бойынша педагог қызметкерлердің әдістемелік бірлестік жұмысын ұйымдастырады және үйлестіреді.
Өз пәні бойынша дарынды балалармен жұмысын жандандыруды қамтамасыз етеді.